воскресенье, 15 декабря 2013 г.
ანგარიში
თარიღი---16/11/2013
1. ტრენინგის შესახებ: ინტელის ზოგადი კურსი
• ტრენინგის დასახელება: ტრენინგის ჩამტარებელი ორგანიზაცია: მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი (საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო).
• ტრენინგის ჩატარების ადგილი: სსიპ ---ქარელი მეორე------------ საჯარო სკოლა.
• ტრენინგის ხანგრძივობა: დღე (4 საათი). 9 დღე
პირველი მეორე მოდული
• მიზანი: პროექტებით სწავლება დანერგვა განვითარება
• როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შესაფასებლად?
• როგორ დაეხმარება პროექტები ჩემს მოსწავლეებს სასწავლო სტანდარტის მიღწევასა (ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგზე გასვლაში) და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში?
• როგორ გამოვიყენოთ პროექტები სწავლის პროცესის გაუმჯობესებისთვის?
ამოცანები
• ინტელის ძირითადი კურსის მიზნებისა და მოლოდინების განსაზღვრა
• პორტფოლიოში არსებული საქაღალდეების შექმნა თითოეული მოდულის მასალების შესანახად
• პროექტის გეგმის შაბლონის, პორტფოლიოს რუბრიკისა და პროექტის პორტფოლიოების ნიმუშების გაცნობა
• პროექტის დაგეგმვისა და პროექტების სწავლებაში დანერგვის მიდგომის განხილვა
• პროექტების გამოქვეყნება სხვებისთვის გასაზიარებლად
• რეფლექსია სწავლაზე
დღის წესრიგი:
ნაბიჯი 1: გაცნობა
ნაბიჯი 2: ინტელის ძირითადი კურსის გაცნობა
კურსის მიზანი
ნაბიჯი 3: ჩემი როლი სასწავლო გეგმის შედგენაში
ნაბიჯი 4: პორტფოლიოს ელექტრონული საქაღალდის შექმნა
ნაბიჯი 5: სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის განხილვა
2. ტრენინგის მსვლელობა:
• წარდგენა და გაცნობა: ტრენერი ტრენინგის დაწყებისთანავე გაგვეცნო და
• ტრენინგისთითოეულმა მონაწილემ მოკლედ წარმოადგინა საკუთარი თავი.
• განვიხილეთ კურსის თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები. შევადგინეთ მოლოდინების წიგნი.
• გავნაწილდით ჯგუფებად და თვითეულმა ჯგუფმა უპასუხა დასმულ კითხვას თუ რა უნარ-ჩვევები უნდა ჰქონდეს 21-ე საუკუნის ადამიანს რომ იყოს წარმატებული? ჯგუფებმა მოაწყვეს პრეზენტაცია
• შენდეგ გადმოვწერეთ ბრაუზერი Google chrome ბუკებშიდა ვეწვიეთ ინტელის საიტს tpdc.ge//essentials/ სადაც გავეცანით 21-ე საუკუნის ძირითად უნარ-ჩვევებს
• გავაკეთეთ ვენის დიაგრამა ტემაზე პროექტი და გაკვეთილი აღნიშნეთ რა ჰქონდათ მათ საერთო და რა სხვაობა
• ვიმსჯელეთ თუ როგორ დაეხმარება პროექტები ჩემს მოსწავლეებს სასწავლო სტანდარტის მიღწევასა (ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგზე გასვლაში) და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში?
•
• რომ “პროექტები შესაძლებლობას იძლევა, სასწავლო აქტივობები დაუკავშირდეს ავთენტურ და ცხოვრებისეულ კონტექსტს, მოსწავლეებს განუვითაროს მაღალი დონის სააზროვნო უნარები და გაზარდოს სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობა. ამ მოდულში თქვენ შეისწავლით, თუ როგორ შექმნათ ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები, როგორ განსაზღვროთ მათი მომზადებისთვის საჭირო სავარაუდო დრო და დაიწყებთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობას.
• გავეცანით ინტელის პროგრამის რესურსებში zp პროექტების ნიმუშებს
• შევქმენით ელექტრონული პორთფოლიო
• გავეცანით გეგმის შაბლონებ
ი - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий